RIP bradute-tuia

22 Oct

aveam o tuie mica, de ghiveci. am dus-o la birou pe post de pom de Craciun, undeva in iulie. tuia a murit. brusc. nu i-am zis nimic lui Ingrid. aseara si-a adus brusc aminte de ea si s-a bocit ca i-a murit bradutul, ca era si el o planta cu suflet. O drama! :))

dar ce mi-a pus capac…

si nu ai tinut macar o crenguta ca amintire?

God! nu mi-a trecut prin cap asa ceva. M-am simtit ca o bestie ca am aruncat tuia la gunoi fara sa pastrez macar o amintire din ea 😀

2 răspunsuri to “RIP bradute-tuia”

  1. rlk Octombrie 23, 2009 la 9:28 pm #

    doamne, ACEA tuie? hmm, stiu cine trebuie tras la raspundere…

  2. ingrideas Octombrie 25, 2009 la 3:31 pm #

    ACEA tuie! saptamana asta tb sa achizitionez alta. in memoriam…

Lasă un răspuns

