cum sa calci pe cosmos ca sa ajungi pe noua planeta PAT

31 Oct

asa o dimineata frumoasa. am latrat, am mieunat, cotcodacit & donaldit (cel mai tare skill al meu – stiu sa fac precum donald … ingrid-bebelus lesina de ras si se pare ca inca ii place sa ma auda). apoi ne-am batut cu perne, apoi ne-am dus pe alta planeta. era o planeta nou-nouta care se chema PAT (practic, e patul ei – mare inspiratie 🙂 ).

eu: dar cum putem ajunge pe planeta PAT? inotand?

ea: nuuu! trebuie doar sa calci pe cosmos si apoi pe luna si apoi ajungi!

a fost simplu sa calc pe cosmos. au ramas si urme pe luna. doar mi-a mai zis ca asa raman!

apoi, am plans de singuratate pe planeta PAT si bine ca a venit un calator si a avut grija de mine. zicea ca e copilul meu. dar eu nu-mi aminteam..

hai mah mami! sunt eu, ingrid! printesa, fiica ta! nu ma mai stii?? (era un pic mirato-ingrijorata 😀 )

nu!

dar tu m-ai nascut!!!

oooo!abia atunci mi-a revenit memoria si ne-am imbratisat a regasire! dar pentru ca fusesem muscata de o caracatita, imbratisarea a fost una zgaltaitoareo-gadilicioasa! apoi, am lasat-o sa fie regina in locul meu pe planeta PAT iar eu m-am retras pe vechea mea planeta!

locuitorii planetei erau f suparati de atata dezordine asa ca a trebuit sa-i calmam si sa ne facem fiecare planetapatul!

zi end!

 

Lasă un răspuns

