Balet de iarna

10 Dec

work & a little chat after

apoi, parada modei!

de azi,vacanta!

6 răspunsuri to “Balet de iarna”

  1. alina Decembrie 10, 2009 la 11:55 pm #

    Minunata! 🙂 Minunate.

  2. ceska777 Decembrie 11, 2009 la 7:33 am #

    Da, chiar mi-nu-na-ta!
    Am o mare dilema: daca pentru fetite baletul e cvasi un must do pentru a fi prime balerine toata viata ce e in sensul asta un must do pentru un baietel?

  3. ingrideas Decembrie 11, 2009 la 5:47 pm #

    nu e nici baletul chiar un must do. poate un nice to do. pentru tinuta si un strop de eleganta.
    un nice to do la baieti? mmm..greu de spus. poate echitatie? karting? fotbal?

  4. voica Decembrie 12, 2009 la 6:08 am #

    Superba!:) Musai sa fur si eu niste poze Elektrei de la cursul ei de balet. Problema e ca nu te prea lasa sa fotografiezi decat cand e spectacol.

  5. ingrideas Decembrie 12, 2009 la 9:35 am #

    musai.
    nici pe noi nu ne lasa nici macar sa asistam la cursuri dar aici eram la o lectie deschisa de iarna.:)

  6. voica Decembrie 13, 2009 la 8:18 am #

    Exact asa si la noi. Eu mai spionez de la fereastra prin jaluzelele crapate:)

Lasă un răspuns

