despre soti, sotii si un fel de drept de preemtiune la cadou

11 Feb

deci logica de 6 ani zice ca de ziua indragostitilor, sotii trebuie sa cumpere cadouri sotiilor. nu si invers. ca doar baietii le cer pe fete de neveste si deci ei sunt cei care trebuie sa cumpere.

7 răspunsuri to “despre soti, sotii si un fel de drept de preemtiune la cadou”

  1. Vlad Ionut Februarie 11, 2010 la 7:49 pm #

    eu logica asta n-o mai înţeleg. da’ cum nu înţeleg per ansamblu logica, părerea mea e degeaba. părerea mea…

  2. ingrideas Februarie 11, 2010 la 8:16 pm #

    daca tu nu intelegi logica
    logica e de neinteles
    si parerea ta e degeaba
    e clar!
    sotu’ cumpara cadou sotiei. :))

  3. Vlad Ionut Februarie 11, 2010 la 8:35 pm #

    prefer să declar că n-am nicio logică decât să susţin teorii fără logică.
    în cazu ăsta chiar n-am logică.

  4. ingrideas Februarie 12, 2010 la 6:41 am #

    …si nici 6 ani.

  5. Vlad Ionut Februarie 12, 2010 la 7:10 am #

    corect. am 8

  6. ingrideas Februarie 12, 2010 la 7:15 am #

    se explica atunci

  7. ceska777 Februarie 12, 2010 la 5:23 pm #

    Prefect logic ce sustine Ingrid…. Oare sotii se conduc dupa aceeasi logica? Aflam duminica.

Lasă un răspuns

