inapoi la pensula & bunul samaritean

21 Mar

se intampla ceva – ingrid a consimtit sa dea jucariile, copiilor fara jucarii si hainutele, copiilor fara hainute. incet incet facem loc  biroului. 🙂

printre muci si tuse, placaje rugby-istice, bunici timizi, montat de mobila si curatenie generala rasul a galgait, iar picioarele au topait invatand pasi cu iz balcanic.

apoi am pictat. si am pictat in tandem. eu cu fluturele meu, ea cu al ei. nu mai pictasem de ceva luni bune, spre an.

al ei blue, e de 543 de ori mai artistic decat al meu 🙂

Lasă un răspuns

