Habarnam

18 Mai

nu e Stie-tot, dar tinde sa fie ochi-albastri sau acuarela. de 2 zile degusta Aventurile lui Habarnam iar efectul este delicious.

am fost acas’ si mi-am adus aminte de Micul lord si Singur pe lume, de Familia roademult (am primit-o cand m-au facut pionier. in prima serie 😀 ), de Recreatia Mare a lui Santimbreanu si de Legendele Olimpului (cred ca am citit-o de 7 ori). Oh boy!

Habarnamul cel nou nu este colorat, dar e la fel de savuros chiar dc a inceput atat de devreme sa-l citeasca 🙂

se umfla inima in mine pentru ca ii place atat de tare sa citeasca !

Life is good!

Lasă un răspuns

