short-long day

4 Ian

motate

demoiselles

petrecerea in pijamale s-a transformat intr-o sceneta din coana chirita cu tente orientale (Jasmine, Gisselle & Tallulah). s-au motat, s-au agitat -si asa gatite au facut chiar si-o partida de wrestling (what’s wrong with you, girls?).

a urmat povestea inventata extrem de lunga. mi-am batut toate recordurile si am reusit sa nu adorm dupa primul capitol care practic scurta povestea. la ora asta ingrid deseneaza povestea urmand ca eu sa o scriu. din pacate desenul nu-mi intrece imaginatia. nu mi-a iesit exact cum vedeam eu.

dimineata, un breakfast cu clatite si un pranz cu frigarui. intre ele a crescut o omuleata de zapada usor piramidala, cu o freza cel putin ciudata si cu ochii de fermoar. a fost botezata lola.

si-au fost si designers si mi-au macelarit un Elle si-un Harper’s…

maine incepe scoala! hai la multi ani!

lola

 

Lasă un răspuns

