consiliere & imaginatie

8 Mar

consilierea este despre imaginatie. trebuie mereu sa ne imaginam lucruri. si astazi ne-a pus doamna sa ne imaginam ce am fi daca am fi niste personaje pe scena si de ce am ales acel personaj.

pai si tu ce personaj ti-ai imaginat ca esti?

Clara din Spargatorul de nuci, pentru ca este frumoasa si curajoasa si stie sa baleteze minunat!

Si ceilalti?

Georgica a zis ca ar vrea sa fie Alba ca zapada. Au ras toti. Eu n-am vrut sa rad, dar totusi nu m-am putut abtine…e totusi amuzant sa ti-l imaginezi pe Georgica in rochita de Alba ca zapada.

Lasă un răspuns

