slowly to 2012

3 Ian

tiramisu si proseco. poate ca e un semn caci, nu stiu cum se face, zilele astea savuram dolce far niente.

ici colo un patinoar, ici colo un bazin. mai un film, 2, 3..9, mai o joaca de-a doctorul in spitalul PANSFER (pentru necunoscatori – pansament fericit), mai un masaj, mai un somn, mai o carte terminata de revelion de copilul cititor.
na! ca a inceput si anul asta!
imi doresc slow life asa cum mi-am dorit si anul trecut. sa fim mai harnici si gospodari, imi doresc ceva italie amalfa si colorata, sa facem marea schimbare si sa reusesc sa ma apuc de ce isi doreste ingrid sa fac. si, la cum par lucrurile zilele astea, poate ca o sa mai fie schimbari. who knows?
altfel, si inainte de toate, sa fim sanatosi si sa stam in lumina, sa ne iubim, sa fim prezenti si sa stim a ne bucura de tot.
ceea ce dorim tuturor!

Un răspuns to “slowly to 2012”

  1. adelia Ianuarie 3, 2012 la 10:53 am #

    La Multi Ani, Ingrid, Wishu si cei de pe langa ele!

Lasă un răspuns

