S.P.A.S.

18 Ian

lipsita de vlaga, dupa o zi dementa, ajung acasa si ma intampina vajnica organizatoare si cititoare de Harry Potter. paranteza – a ajuns la vol 4 si e din ce in ce mai lesinata de fericire. citeste in pauze, seara, dimineata, la pranz si daca ar putea, toata ziua. si a putut. in we.
revenind,
ajung si ma intreaba solemn daca vreau sa ma inscriu in Societatea pentru Apararea Spiridusilor.
normal c-am vrut. orice om sanatos ar vrea.
am facut cerere, am fost trecuta in catastif alaturi de alti membrii de seama – steluta, mielul, calutul merlin si alte oratanii de pe langa patutul omului/copilului. ta’su e membru fondator ca l-a pus sa coloreze insignele si s-au muncit la ele.
in concluzie, am o insigna aproximativ rotunda, mov, pe care scire SPAS si are pe spate dublu-adeziv.
si pentru ca e in cautare de noi membrii, m-a sunat ca sa-i intreb si pe colegii mei daca vor sa intre in Societate. evident ca vor. au facut cerere prin mine si azi le voi livra insigne.
asteptam directiile concrete de actiune pentru apararea spiridusilor.
ce bine e sa ai copii. chiar daca deja au ajuns sa citeasca Harry Potter.

3 răspunsuri to “S.P.A.S.”

  1. adelia Ianuarie 18, 2012 la 6:30 am #

    Si ai platit si cei 2 sticli pentru inscriere? 🙂

  2. ingrideas Ianuarie 18, 2012 la 6:36 am #

    inca nu. un pupat a fost suficient tura asta 😀

  3. Elenuka Ianuarie 18, 2012 la 6:19 pm #

    vreau si eu sa fiu membra…ma simt putin lasata pe afara 😛

Lasă un răspuns

