piua

11 Mai

imi povestea, imi povestea…
si am zis „piua”.
mami, tu stii ce e piua?
🙂

desi a crescut, imi zic in continuare ca e atata de bine sa ai copii!

in alta ordine de idei, am fost intr-o mare perioada de piua. s-au intamplat schimbari majore in viata noastra – ne-am mutat, suntem in plin proces de amenajare, fratiorul (yeap! e fratior) creste ca fat-frumos cu dinam, iar eu iau forma de bila si evident ca bila se rostogoleste in perfecta reluare in contextul casei-santier.
am botezat-o pe Mati si ne-am imbulinat delicat, retro si cu drag pentru aceasta ocazie.

ingrid e din ce in ce mai mare si mai decisa sa-l educe pe fra’su sa fie bun, vesel, destept si amuzant. se uita prin buric si constata zilnic ca e foarte frumos.

cat despre partea inlacrimata a perioadei piua? tata ne frange inimile in fiecare zi. si totusi e binecuvantare ca inca mai numaram zile. atata chin… atata chin!

7 răspunsuri to “piua”

  1. stefanapert Mai 17, 2012 la 12:24 pm #

    V-am dus dorul aici pe blog. Chiar ca multe s-au mai intamplat. N-am stiu nici o clipa ca Ingrid va avea un frate dar……bine-ai venit!. Mult noroc in noua casa si sanatate!

  2. dudumic Mai 17, 2012 la 12:25 pm #

    Am scris logata fiind cu alt user: acum e corect dudumic/ceska777.

  3. dendria Mai 22, 2012 la 6:23 am #

    oh my em gi, vorba lui Marcus, si nu zici nimic! Pe cand vine fratiorul? Ce ma bucur pentru voi!!!!!

  4. ingrideas Mai 23, 2012 la 7:06 pm #

    Merci ceska! Esti o draguta.
    Dendri, marturisesc ca am mers pe burta, cat inca mai puteam 🙂 de principiu 3 sept e dpn dar am un mare stres legat de delivery. Sper tare sa stea cuminte. Ma termina cat e de agitat. Cam de 5 ori mai mult fata de ingrid. Nu stiu dc asa-s baietii in general sau locatarul isi arata personalitatea de-acum.
    Si mai avem un stres – n-avem nume. Daca mai listele de la cei trei crai, ne-ar ajuta :))

    • Anonim Mai 24, 2012 la 8:18 am #

      Si pe noi :D. Nici noi n-avem numeeeeee:((((

      Imi pare rau de papicu, dar ma bucur mult pentru fratior. O imbratisare calda voua, my dear!

      • Lee Mai 24, 2012 la 8:20 am #

        na, ca am dat-o anonima. Io mi-s ;),

    • Dendria Mai 27, 2012 la 6:44 am #

      Ce stres? Oricum, sper ca stii ca vine in August si nu in Septembrie, istoria de multe ori are tendinta sa se repete :). Cat despre agitatie, nu ca voi sa te-nspamant da’ cred ca isi arata personalitatea. In experienta mea (care tinde deja sa fie considerabila 🙂 ) , Milo a fost cel mai linistit si in burta si afara – chiar dupa, not anymore. Iar despre stresul cu numele, eu deja am cam folosit ce-am avut pe lista :)) A mai ramas Ezra. Si daca-mi mai amintesc mai zic. Va pupa Dendria pe toti 🙂

Lasă un răspuns

