orizontala la 35

30 Iul

aleluia! am intrat in 35. numaram zilele si ne bucuram ca mai trece una. in continuare orizontala nu ma avantajeaza, dar respiram mai usurati (ingrid a venit la 35 si a fost ok – fara incubatoare, fara probleme. in plus, tanarul pare mai zdravanel decat a fost domnita).
am decis ca nastem la medlife, intr-un final. scurta vizita la polizu (cel mai bun centru pe zona de prematuritate…ca tot stateam cu sabia deasupra capului) m-a umplut de groaza. e mult de zis, desi am stat fix 10 minute acolo.

in rest, rahatul asta pucist situatia politica mi-a tinut mintile cat de cat ocupate. atat de ocupate ca-mi venea sa-mi iau burta, copilu’ si barbatu’ si sa fugim unde-om vedea cu ochii.

bine ca a inceput Olimpiada.

ingrid isi balaceste bob-ul in mare si o tine pe mama ocupata. noi murim de dorul ei. dar mai bine sa o stiu acolo decat in canicula asta dementa.

achizitii bebelusesti. my god! sunt atat de mici toate. uitasem. mai ca-mi vine sa ma ia cu emotii…dar la cat stres am mancat in sarcina asta, astea ar fi doar asaaaaa, de drag si placere…

dupa ce vine bebe, cred ca pot sa-l inscriu pe ta’su la master-chef.

inca ne luptam cu numele. ma rog, ne luptam cu ingrid sa-si dea acordul.

Un răspuns to “orizontala la 35”

  1. Lee August 6, 2012 la 9:39 pm #

    Ah, ma pregateam sa comentez aici si sa-ti urez orizontala placuta, ca nu mai e mult si am vazut pe FB ca te felicita dendri… Ma bucur mult pentru voi, sa fiti bine, sanatosi, fericiti! O imbratisare stransa pentru voi toti si bun venit tanarului grabit!

Lasă un răspuns

